Ruilen of Retourneren

Het is bij ons altijd mogelijk om een product te retourneren of te ruilen. Wel hanteren wij een aantal condities voor het retour sturen van een product of het omruilen van een product. Ook vragen we je om een retourzendig van te voren aan te kondigen bij onze klantenservice via retour@neofollics.nl

Ruilen
Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Wil je toch liever een ander product proberen? Dat is geen probleem. Je kunt een product bij ons altijd omruilen, mits het product ongeopend is en in de originele verpakking zit. We vragen je om bij het omruilen van een product contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Retourneren
Wanneer je een product niet wilt houden, kun je deze zonder reden retourneren binnen 14 dagen. Je betaalt slechts eenmaal verzendkosten, namelijk voor het retourneren. Heb je verzendkosten betaald bij het bestellen van het pakket, dan worden deze verzendkosten teruggestort. Bij producten die vanwege een beschadiging of verkeerde levering geretourneerd worden, zijn de extra retourkosten uiteraard voor ons.

Voor gebruiksartikelen en producten waar hygiëne van belang is (Shampoo’s/conditioners, Lotions, Supplementen en borstels) geldt dat deze alleen ongeopend en in ongeschonden staat retour mogen. Artikelen die zijn gebruikt of geopend, of waarvan het zegel is verbroken, kunnen niet worden geretourneerd zonder dat hierover contact is geweest met onze klantenservice.

Herroepingsrecht
Je hebt het recht om de bestelling binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van reden te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde het product/pakket fysiek in bezit krijgt. Na het aanvragen van een retourzending heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten terug te zenden naar ons retouradres. Wij zullen de terugbetaling (binnen 14 dagen) voldoen wanneer wij de producten hebben teruggekregen of wanneer je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden en deze door ons in goede orde zijn ontvangen (via bijvoorbeeld een Track & Trace bewijs).

Je kunt een product retour sturen naar het volgende adres:
Neofollics Hair Technology
Nijverheidsstraat 4
7041 GE s’ Heerenberg
Nederland

Wij vragen je om bij een retourzending altijd de factuur of het ordernummer mee te sturen in de doos. Hiermee kan jouw retour zo spoedig mogelijk verwerkt worden door ons team.

Klachten of Defecten

Ben je niet tevreden? Jij als klant staat bij ons natuurlijk voorop. Wij lossen het graag voor je op!

Bij defecten
We verpakken alle bestellingen in stevige dozen met voldoende vulmateriaal. Mocht een product je onverhoopt toch niet in goede staat bereiken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. We zorgen dan voor een goede oplossing.

Ook als het product tijdens het gebruik mankementen vertoont, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen de beste oplossing zoeken voor het probleem. Dit kan een vervangend onderdeel zijn, reparatie of vervanging van het product.

Bij klachten
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met jouw product aankoop. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Alles te weten komen
over Neofollics?

Schrijf je nu in en ontvang artikelen, nieuws en (kortings)acties!

Deze website is beschermd door reCAPTCHA en de Google
Privacy Policy en Servicevoorwaarden gelden.