Wij zijn trots op onze producten en vertellen je hier graag meer over! Bekijk hier de meest gestelde vragen over onze producten. Staat jouw antwoord er niet tussen? We helpen je graag verder via de chat of via email of doe de quiz en bekijk welke producten het beste bij jou passen!
  • Kan ik direct overstappen naar Neofollics lotion?

    Als je wilt overstappen naar Neofollics lotion, dan adviseren wij om eerst gedurende 2 weken beide lotions naast elkaar te gebruiken. Bijvoorbeeld de Neofollics Hair Grwoth Stimulerende Lotion in de ochtend en de andere lotion in de avond. Na ongeveer 2 weken is je huid gewend en kun je de Neofollics lotion twee keer per dag gaan gebruiken en volledig overstappen.

  • Kan ik Neofollics lotion gebruiken in combinatie met een andere lotion?

    De Neofollics Hair Growth Stimulating lotion is te combineren met andere lotions voor haargroei. Dat kan je bijvoorbeeld doen door ’s ochtends de ene lotion aan te brengen en ’s avonds de andere lotion te gebruiken. Het is niet aan te raden om beide lotions tegelijkertijd aan te brengen.

  • Kan ik Neofollics Hair Growth Stimulating Lotion gebruiken bij lang haar?

    De Neofollics Hair Growth Stimulating lotion een transparante lotion die binnen enkele seconden geabsorbeerd wordt en niet dik of plakkerig is. Vanwege deze eigenschappen is deze lotion nu ook zeer geschikt voor gebruik door mensen met lang haar.

    Tip: Het is het makkelijkste om de lotion op te brengen op langer haar door het haar in secties te verdelen. Maak een middenscheiding met een kam en breng de lotion aan op de hoofdhuid (bijv met de vingers of met een pipet), kam dan een nieuwe scheiding in het haar ( links van de middenscheiding) en breng ook hier de lotion aan. Ga zo door tot je het gehele hoofd gehad hebt. Het vergt wat oefening maar hoe vaker je dit doet, hoe beter en sneller het zal gaan. Mocht je alleen op bepaalde plekken last hebben van het haarverlies (bijv. inhammen of op de kruin) dan kan je de lotion ook enkel daar aanbrengen.

  • Worden Neofollics producten geproduceerd in Nederland?

    Ja, dat klopt. Hoge productienormen zijn cruciaal voor een betrouwbaar en veilig eindproduct vinden wij. We gebruiken state-of-the-art productiefaciliteiten in Nederland (EU), die zelfs de meest strikte Europese regels en voorschriften overtreffen. Wij hanteren de strengste kwaliteitseisen bij het inkopen van onze grondstoffen en de productie.

  • Ik heb een product ontvangen maar wil dit graag ruilen, kan dat?

    Het is bij ons altijd mogelijk om een product te retourneren of te ruilen. Wel hanteren wij een aantal condities voor het retour sturen van een product of het omruilen van een product.

    Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Wil je toch liever een ander product proberen? Dat is geen probleem. Je kunt een product bij ons altijd omruilen, mits het product ongeopend is en in de originele verpakking zit. We vragen je om bij het omruilen van een product contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen via retour@neofollics.nl.

    Voor meer informatie kan je de pagina “ruilen en retour” hier bekijken.

  • Mijn product is niet op voorraad, wat nu?

    Het is bij Neofollics ook mogelijk om een product te bestellen wanneer het niet op voorraad is. Levertijden kunnen in dit geval afwijken van onze standaard levertijd. Op de website kan je de verwachte levertijd vinden bij elk product, ook sturen wij je een e-mail met daarin de verwachte levertijd. Deze levertermijn is altijd indicatief en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Welke ingrediënten zitten er in Neofollics producten?

    Onze producten zijn een combinatie van haargroeiversterkende ingredienten, krachtige DHT remmers en voedende ingredienten. Zo bevatten deze verschillende (biotechnologische) moleculen (bijv. cafeïne en de haargroeimoleculen Neoxyl®, Vividine® en Aminexil®) en  plantenextracten om een breed scala aan groeifactoren te beïnvloeden. Daarnaast vind je ook voedende ingredienten zoals verschillende natuurlijke oliën en eiwitten, om het haar optimaal te verzachten en glanzend te maken in onze producten.

    Meer weten over de verschillende ingrediënten?

    Bekijk het overzicht

  • Zijn er ook reviews beschikbaar van jullie producten?

    Ja, zeker! Inmiddels hebben wij bij Neofollics duizenden tevreden gebruikers wereldwijd! Op elke productpagina kan je reviews vinden van echte gebruikers over het product. Hier staan reviews bij van klanten die onze producten al jaren tevreden gebruiken maar ook van klanten die net gestart zijn.

  • Welke producten bieden jullie bij Neofollics allemaal aan?

    De Neofollics Hair Growth stimulating productlijn bestaat uit een shampoo, conditioner, lotion en een voedingssupplement en deze lijn is recentelijk aangevuld met ons nieuwste product: Anti Grey Hair Tablets. Benieuwd welk product geschikt is voor jou? Doe de quiz!

  • Is het gebruiken van een Neofollics product ingewikkeld?

    Nee! Onze producten zijn aangenaam in gebruik en hebben geen vervelende bijwerkingen. Hierdoor word het gemakkelijker om een behandeling langdurig door te zetten en de behandeling onderdeel te maken van jouw dagelijkse routine. Je hoeft namelijk alleen jouw dagelijkse producten door een Neofollics product te vervangen om weer controle te krijgen over jouw haarprobleem.

  • Ik weet niet welk type haarverlies ik heb, wat nu?

    Geen probleem! Onze producten zijn geschikt voor elk type haarverlies en voor alle gradaties. Of het nu gaat om erfelijk haarverlies, hormonaal haarverlies of om dunner wordend haar door een tijdelijke (stress) situatie, door onze verschillende producten met elkaar te combineren ontstaat er een persoonlijke behandeling voor elk type haarprobleem.

    Wil je preventief beginnen met een product? Dan kan je beginnen met één van onze producten. Heb je gevorderd haarverlies? Dan kan je meerdere producten met elkaar combineren om jouw haaruitval zo krachtig mogelijk aan te pakken.

    Benieuwd welk product het beste bij je past? Doe de quiz!

     

  • Ik ben veganistisch, kan ik Neofollics producten gebruiken?

    Wij hechten er waarde aan dat onze producten gebaseerd zijn op natuurlijke ingrediënten en dat de producten vrij zijn van schadelijke stoffen zoals SLS en andere sulfaten, siliconen en parabenen. Onze producten zijn niet op dieren getest. Daarnaast bevatten onze producten geen dierlijke ingrediënten, met uitzondering van de Neofollics conditioner. Deze bevat zijdeproteïne, afkomstig van de zijderups.

  • Bevatten jullie producten ook schadelijke stoffen?

    Wij hechten er waarde aan dat onze producten gebaseerd zijn op natuurlijke ingrediënten en dat de producten vrij zijn van schadelijke stoffen zoals SLS en andere sulfaten, siliconen en parabenen. Daarnaast zijn onze producten veganistisch en worden de producten niet op dieren getest.

  • Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

    We verpakken alle bestellingen in stevige dozen met voldoende vulmateriaal. Mocht een product je onverhoopt toch niet in goede staat bereiken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@neofollics.nl. We zorgen dan altijd voor een passende oplossing.

    Ook als het product tijdens het gebruik mankementen vertoont kan je contact op nemen met onze klantenservice. Wij zullen de beste oplossing zoeken voor het probleem. Dit kan een vervangend onderdeel zijn, reparatie of vervanging van het product.

    Meer weten? Bekijk dan hier de pagina “ruilen en retour” .

  • Ik heb een klacht, wat nu?

    We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met jouw product aankoop. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

    Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

  • Kan ik zomaar overstappen naar Neofollics shampoo?

    ja, je kunt op elk moment starten met de Neofollics Hair Growth Stimulating shampoo. Als je het fijn vind om de shampoo af te wisselen met jou eigen shamoo ( zonder schadelijke stoffen!) dan kan dit uiteraard ook. Wel is het belangrijk om de Neofollics Hair Growth Stimulating shampoo te gebruiken zoals omschreven op de gebruiksaanwijzing voor het beste resultaat.

  • Ik merk dat mijn haar droger wordt. Klopt dat en wat kan ik hieraan doen?

    De Neofollics Hair Growth Stimulating Shampoo bevat o.a. Piroctone Olamine (goed bij hoofdhuidproblemen en haargroei stimulerend en verdikkend). Dit ingrediënt kan er, net als bijvoorbeeld Ketoconazol, voor zorgen dat het haar wat droger aan voelt en de hoofdhuid wat uitdrogen. Wanneer je hier last van hebt is dit goed op te lossen met de Neofollics Hair Growth Stimulating Conditioner. Ook kun je de frequentie van gebruik verlagen of de shampoo afwisselen met een milde shampoo. Wel is het belangrijk om de shampoo minimaal te gebruiken zoals omschreven in de gebruiksaanwijzing voor het optimale resultaat.

  • Kan ik Neofollics shampoo gebruiken in combinatie met een andere shampoo?

    Mocht je het fijn vinden om de Neofollics Hair Growth Stimulating Shampoo af te wisselen met een milde shampoo (zonder schadelijke stoffen!) dan is dat mogelijk. Wel is het belangrijk om de shampoo minimaal te gebruiken zoals omschreven is in de gebruiksaanwijzing. Voor de meeste van onze klanten is de Neofollics Hair Growth Stimulating Shampoo zelfs geschikt voor dagelijks gebruik.

    Let op: Een shampoo met Ketoconazol combineren met Neofollics shampoo zou een te sterke combinatie kunnen zijn doordat de Neofollics shampoo Piroctone olamine bevat, een stof met een vergelijkbare werking als Ketoconazol.

  • De shampoo schuimt niet zo hard als ik gewend ben. Klopt dat?

    Als je al gewend bent om een sulfaatvrije shampoo te gebruiken , dan zul je weten dat een goede shampoo zonder schadelijke stoffen niet zo sterk schuimt als een standaard shampoo. Als je gewend bent om een normale shampoo te gebruiken, dan kan het opvallen dat de shampoo minder schuimt. Dit komt doordat een kwalitatieve shampoo geen SLS bevat. SLS is een chemisch reinigingsmiddel dat zorgt voor het schuimende effect.

    Bij de Neofollics Hair Growth Stimulating Shampoo wordt aangeraden om het haar eerst te ontvetten met een kleine hoeveelheid shampoo. Hierdoor ontvet je het haar al voor een groot deel. Vervolgens breng je een wat ruimere hoeveelheid shampoo aan. Je zult zien dat de shampoo dan prettig over de hoofdhuid en het haar te verdelen is en beter schuimt dan de eerste keer.

Vragen over Neofollics?

Benieuwd wat Neofollics nu écht Neofollics maakt? Of wat ons anders maakt dan andere bedrijven? Bekijk hier de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord er niet tussen? We helpen je graag verder via de chat of via email.
  • Worden Neofollics producten geproduceerd in Nederland?

    Ja, dat klopt. Hoge productienormen zijn cruciaal voor een betrouwbaar en veilig eindproduct vinden wij. We gebruiken state-of-the-art productiefaciliteiten in Nederland (EU), die zelfs de meest strikte Europese regels en voorschriften overtreffen. Wij hanteren de strengste kwaliteitseisen bij het inkopen van onze grondstoffen en de productie.

  • Welke ingrediënten zitten er in Neofollics producten?

    Onze producten zijn een combinatie van haargroeiversterkende ingredienten, krachtige DHT remmers en voedende ingredienten. Zo bevatten deze verschillende (biotechnologische) moleculen (bijv. cafeïne en de haargroeimoleculen Neoxyl®, Vividine® en Aminexil®) en  plantenextracten om een breed scala aan groeifactoren te beïnvloeden. Daarnaast vind je ook voedende ingredienten zoals verschillende natuurlijke oliën en eiwitten, om het haar optimaal te verzachten en glanzend te maken in onze producten.

    Meer weten over de verschillende ingrediënten?

    Bekijk het overzicht

  • Welke producten bieden jullie bij Neofollics allemaal aan?

    De Neofollics Hair Growth stimulating productlijn bestaat uit een shampoo, conditioner, lotion en een voedingssupplement en deze lijn is recentelijk aangevuld met ons nieuwste product: Anti Grey Hair Tablets. Benieuwd welk product geschikt is voor jou? Doe de quiz!

  • Is het gebruiken van een Neofollics product ingewikkeld?

    Nee! Onze producten zijn aangenaam in gebruik en hebben geen vervelende bijwerkingen. Hierdoor word het gemakkelijker om een behandeling langdurig door te zetten en de behandeling onderdeel te maken van jouw dagelijkse routine. Je hoeft namelijk alleen jouw dagelijkse producten door een Neofollics product te vervangen om weer controle te krijgen over jouw haarprobleem.

  • Ik weet niet welk type haarverlies ik heb, wat nu?

    Geen probleem! Onze producten zijn geschikt voor elk type haarverlies en voor alle gradaties. Of het nu gaat om erfelijk haarverlies, hormonaal haarverlies of om dunner wordend haar door een tijdelijke (stress) situatie, door onze verschillende producten met elkaar te combineren ontstaat er een persoonlijke behandeling voor elk type haarprobleem.

    Wil je preventief beginnen met een product? Dan kan je beginnen met één van onze producten. Heb je gevorderd haarverlies? Dan kan je meerdere producten met elkaar combineren om jouw haaruitval zo krachtig mogelijk aan te pakken.

    Benieuwd welk product het beste bij je past? Doe de quiz!

     

  • Ik ben veganistisch, kan ik Neofollics producten gebruiken?

    Wij hechten er waarde aan dat onze producten gebaseerd zijn op natuurlijke ingrediënten en dat de producten vrij zijn van schadelijke stoffen zoals SLS en andere sulfaten, siliconen en parabenen. Onze producten zijn niet op dieren getest. Daarnaast bevatten onze producten geen dierlijke ingrediënten, met uitzondering van de Neofollics conditioner. Deze bevat zijdeproteïne, afkomstig van de zijderups.

  • Ik heb een klacht, wat nu?

    We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met jouw product aankoop. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

    Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Heb je vragen over jouw bestelling? Bekijk hier de meest gestelde vragen. Staat jouw antwoord er niet tussen? We helpen je graag verder via de chat of via email.
  • Ik heb een product ontvangen maar wil dit graag ruilen, kan dat?

    Het is bij ons altijd mogelijk om een product te retourneren of te ruilen. Wel hanteren wij een aantal condities voor het retour sturen van een product of het omruilen van een product.

    Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld? Wil je toch liever een ander product proberen? Dat is geen probleem. Je kunt een product bij ons altijd omruilen, mits het product ongeopend is en in de originele verpakking zit. We vragen je om bij het omruilen van een product contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen via retour@neofollics.nl.

    Voor meer informatie kan je de pagina “ruilen en retour” hier bekijken.

  • Mijn product is niet op voorraad, wat nu?

    Het is bij Neofollics ook mogelijk om een product te bestellen wanneer het niet op voorraad is. Levertijden kunnen in dit geval afwijken van onze standaard levertijd. Op de website kan je de verwachte levertijd vinden bij elk product, ook sturen wij je een e-mail met daarin de verwachte levertijd. Deze levertermijn is altijd indicatief en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

  • Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?

    We verpakken alle bestellingen in stevige dozen met voldoende vulmateriaal. Mocht een product je onverhoopt toch niet in goede staat bereiken, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@neofollics.nl. We zorgen dan altijd voor een passende oplossing.

    Ook als het product tijdens het gebruik mankementen vertoont kan je contact op nemen met onze klantenservice. Wij zullen de beste oplossing zoeken voor het probleem. Dit kan een vervangend onderdeel zijn, reparatie of vervanging van het product.

    Meer weten? Bekijk dan hier de pagina “ruilen en retour” .

  • Ik heb een klacht, wat nu?

    We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met jouw product aankoop. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

    Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

  • Wordt mijn bestelling discreet verpakt?

    Discretie is voor ons heel belangrijk. Je bestelling wordt altijd verzonden in een neutrale bruine kartonnen doos. Wij vermelden als afzender alleen klein Neofollics of NHT.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer je voor 20:00 je bestelling plaatst (op werkdagen), streven wij ernaar om jouw bestelling nog dezelfde dag te verzenden. Jouw bestelling zal dan nog de volgende dag geleverd worden met PostNL. Mocht het niet lukken om jouw pakket nog dezelfde dag te versturen zal jouw pakket de volgende dag worden aangeboden bij PostNL. Je ontvangt jouw bestelling dan ook altijd (op werkdagen) binnen twee dagen. Mocht de levertijd toch afwijken worden de actuele levertijden altijd aangegeven bij elk product.

  • Betaal ik altijd verzendkosten bij een bestelling?

    Nee, je betaald enkel verzendkosten voor een bestelling onder €50,-
    Bestellingen boven €50 worden GRATIS geleverd.
    Bij bestellingen onder de € 50 zijn de verzendkosten slechts € 4,95.

Contact opnemen

Neem gerust contact met ons op via mail.

Ons kantoor
Neofollics Hair Technology Europe B.V.
Meander 251
6825 MC Arnhem
Nederland
Tel: +31 85 – 808 16 79
KvK: 63336782
Btw: NL855192434b01
Bekijk route

Benieuwd welk product
het beste bij jou past?

Was je jouw haar maar twee keer per week? Geen probleem! Gebruik je liever een lotion? Dan passen wij onze behandeling hierop aan.

Ook als je graag iets wilt doen aan grijs haar of aan de algemene gezondheid van jouw haar is hier een passende behandeling voor. Doe nu de quiz en bekijk wat de Neofollics producten voor jou kunnen betekenen!

Bekijk jouw product advies

blabla